joi, 7 mai 2009

E un inceput!

In primul rand vreau sa imi cer scuze de pauza asta asa lunga dar ca sa fiu sincer eu sunt mai lenes si asta este cauza ptr care nu am mai scris. Sincer sper sa reusesc sa il administrez bine.
Cei care au fost mai apropiati dintre apropiati dintre prietenii mei in ultima perioada stiu ca m-am apucat sa dansez, si nu orikum , ci intr-o trupa. Inainte ma gandeam k oricine poate sa faca asta nu trebuie sa faci decat cateva miscari sa le sincronizezi cu ceilalti, sa le pui in practica pe muzik si gata. Dar nu este chiar asa usor, dar cu putin ajutor si cu putina intelegere, se poate. Asa k le multumesc colegilor mei din trupa ptr sustinere eu fiind cam cel mai nou dar si cel mai in varsta exceptandu-l pe Laur (coregraful)(dragii mei va promit k o seara va fi dedicata numai ptr voi). Am inceput sa fac asta din placere din pasiune si imi place ma simt foarte bine si am adaugat ink un lucru pe lista mea in topul activitatilor relaxante, deci cei care vor sa se relaxeze nu merge de la prima sedinta dar dak te implici sa stii k poti sa gasesti acolo ceea ce ai nevoie. Celor care avetzi copii chiar va recomand sa ii inscrieti la asemenea cursuri, deoarece in afara de relaxare echilibru si alte avantaje pe care le presupune un asemenea curs poate fi si sansa unei cariere in domeniu. Eu unul cel putin momentan sunt multumit de relaxarea oferita, si pe langa asta FRIDAY 08-05-2009,12:00 AM the NOX CREW REVEALS @ BLAGA HIGHSCHOOL, so maybe i'll meet u there....... atat ptr astazi sau poate nu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hai mai zi ceva: