miercuri, 27 mai 2009

Cu bunavointa vecinilor.....

Cu ocazia zilelor de nastere a Cerizei, Gabitzei, Adinei si a lui Teo,(carora eu le spun ink o data Happy La multi ani!!!) care au fost in aceasi perioada, si-au serbat in aceeasi seara si anume sambata 23 in club maya. Am fost si eu prezent ne-am distrat a fost sooper ok, cu toate k eu eram un pic mai letargic, am dansat am baut ne-am distrat am tipat, de toate, stitzi cu totzi doar suntem tineri ce dreaq. La sfarsit ne-am adunat care cum a putut sa o taiem spre casa. Intr-un final ajuns si eu in blocul in care locuiesc, fiind un pic obosit ca de am dansat, putin in stare de ebrietate(foarte putin , jur) constat, avand o prima surpriza ca nu mergea liftul. Cu durere de picioare am urcat cele patru etaje si m-am postat in fata usii. In fata usii constat a doua surpriza, doar ce dreaq mai mergea ink una nu?.... nu mergea cheia, si stau eu 5 minute incerc cheia, stau chiar 10 min tot nu merega cheia, dupa acele 10 minute aud pasi pe scari, in gandul meu ah la naiba, vecinul in viteza lui m-a observat ca eram postat in fata usii incercand sa deschid usa si cheia nu mergea. Acesta in cauza se opreste si ma ia la intrebari, mai avea un pic si ma si batea, saracul crezuse ca sunt vre-un hot, mai degraba saracul de mine, cred ca puteam sa imi iau bataie linistit k nu cred ca ii era greu sa strige si la alti vecin care sa ma capaceasca ptr ca foarte putini ma stiu in blocul asta. Dar tipul a avut rabdare mi-a pus tot felul de intrebari (... de siguranta cik) si a asteptat in continuare ink vreo 10 minute pe langa mine pana mi-a trecut mie prin cap sa ii arat k merge cheia de jos in speranta ca poate pleaca si ma lasa sa ma chinui singur in continuare, si i-am aratat ca mergea cheia de jos, dar el a avut in continuare rabdare pana cand am deschis si sus ku mare noroc, sincer va spun k am km stat cu morcovu la cur si cu iepure si cu toata gradina zoologik ptr ca nu se stie ce i-ar fi trecut tipului prin cap, dar ma bucur ca a avut rabdare sa stea langa mine pana cand am deschis .... asa k dak nu avetzi sistem de alarma venitzi la mine k vi-l imprumut eu pe vecinu. Si plus haidetzi sa le multumim vecinilor ca se gandesc si la noi si se baga atunci cand observa un hot.

Un comentariu:

  1. da bah vecinii:D dar sincer cateodata mas cam c**a pe clanta lor:D bafte Jemy:X

    RăspundețiȘtergere

Hai mai zi ceva: